graywolf's lair

Inhuman being's diary…

“Тяжела и неказиста жизнь простого программиста” (с)

| 3 Comments

Цікава штука: з часу звільнення у мну відкрилося справжнє друге дихання в професійному плані. Ідеї для реалізації та варіанти куди прикласти свої знання та енергію просто б’ють ключем і мене просто банально на все не вистачає. Хоч я офіційно і не працюю, але в той же час зараз програмування та інші ІТ-шні речі займають значно більше “штатних” 8 годин часу і приносять масу задоволення. З іншого боку, більшість цих задумок неприбуткові (принаймні на перших порах – так точно), тому довелося податись у фріланс, але оскільки я попав в цю галузь досить раптово, без підготовки відповідного плацдарму, то без репутації тут поки що тут досить складно вибивати проекти, хоч з кожним новим набагато легше (а особливо приємно, коли твої колишні замовники в першу чергу звертаються вже до тебе і на GAF’і, наприклад, з’являються ось такі “персональні” проекти :mrgreen: ). Тому щоб залишалося достатньо часу на заробляння грошей довелося трохи втамувати свій запал і вибрати з усього різноманіття лише пару проектів і зосередитись на них.

UGH Burner
Давно хотів зайнятись чимось open-source, а тут мене якраз запросив приєднатись RST, який зараз опікується його розробкою. UGH Burner – це portable cd/dvd-райтер (тобто такий, що не потребує інсталяції). Зараз RST причісує та портує код для Visual Studio (з самого початку це був студентський проект і писався в Білдері) – готується до публікації вихідних кодів на CVS Sourceforge’а. Мну тим часом (починаючи з минулого тижня) готує нову, гарну і презентабельну, GUI на wxWidgets, а згодом займеться ще дописуванням кількох фіч. До речі, так як wxWidgets для мене це абсолютно новий світ, а сам фреймворк не такий зручний і логічний як Qt, то я вирішив на прикладі цієї софтинки почати писати в блоґ про розробку з його використанням. Так що чекайте купу технічних дописів 😈
Сайт “Косплей в Україні”
Розпочалося все ще на початку весни як спосіб поглибити свої знання з мови Python та фреймворку Django, а в травні виявилося, що люди вже збирались писати те саме, але не вистачило мужності почати, тому мій проект фактично перекочував під егіду організації uanime (не плутати з uanime fansubs – це різні люди). Поки що за браком часу він ледь не останній в списку пріоритетів, його розробку призупинено ще в червні, а я поки чекаю достатньої кількості фідбеків від потенційних користувачів: фотографів, косплеєрів та просто зацікавлених (це натяк 😉 ).

За бортом залишились і багатокористувацький voice-чат для джаббер протоколу, і проект синхронізації даних з Windows Mobile for Smartphones, і ще багато чого цікавого і різнопланового. Ну хоч клонуй себе, бо є стільки бажання всього вивчити, але просто фізично нема часу.

Окрім того раз вже у мене немає можливості відвідувати тренування, то при натхненні та достатній кількості вільного часу готую новий сайт Київської федерації кендо, бо старий, ІМХО, просто жахливий. Він буде набагато кращий не лише за поточний, а і за всі інші сайти федерацій кендо в світі, даю слово 😉

Ах, ну і завтра після перерви майже в два місяці вирішив відправити резюме ще в пару компаній. Хоч як мене Фалкон в свій час не спокушав фрілансом, але навіть при тому, що в цього способу заробітку є купа переваг, я все ж цілком очікувано виявився командним гравцем – занадто вже люблю товариство. Плюс є деякі цікаві мені сфери (наприклад розробка для embedded систем), де просто малореально вчитись самому.

3 Comments

  1. UGH Burner – це portable cd/dvd-райтер (тобто такий, що не потребує інсталяції). Зараз RST причісує та портує код для Visual Studio

    нє-нє-нє, девід блейн! тільки не це! тих писалок (в т.ч. портативних, в т.ч. непоганих) вже стільки, що не знати, в яку сторону дивитися! візьмісться за щось хоч трошечки оригінальне? може, за допилювання якогось проекту для стільниці xfce =)

    • Я з вільних писалок взагалі бачив нормальну лише одну – CDBurnerXP. Нормальних портативних не бачив жодної. Та і зрештою цей проект вже існує пару років і я тут лише допоможу довести його до презентабельного вигляду та реалізувати декілька фіч, які просили користувачі з SourceForge'у . А тоді ми одразу переключимося на інший проект (та їх є ціла купа після брейнштормінгу).

  2. Проблема потока идей и "проектов" меня тоже уже достала. Заставить делать себя все последовательно задача еще та 🙂

Залишити відповідь

Required fields are marked *.