Про роль шкандальчику в рекламі
Передісторія, частина 1. В нашій компанії працює система заохочення, щоб працівники приводили своїх знайомих (це якби для зменшення завантаження на HR). Якщо хтось рекомендує певну кандидатуру і ця кандидатура проходить відбір, то тому, хто рекомендував виплачується певна винагорода. Час від часу HR розвішує агітки по офісу з “прайсами”.
Передісторія, частина 2. Наша викладачка англ. мови (у нас в конторі типу халявні курси англійської є для працівників) попросила якось створити в фотошопі пару концептів (типу шаблони листочків пошани/догани на дошку, щоб вивішувати кращих/гірших учнів). Мну зробив і так вже трапилось, що ті творіння побачив HR і замовив в мене ще і концепт на агітку з частини 1.
У мну одразу зародилась примітивна ідея (на щось більш масштабне було шкода часу) і мну почав шукати готові картинки (скріни та фан-арти) з аніме Naruto так як я був впевнений, що там знайдуться ті малюнки, що мені підійшли б. Мну не помилився, але треба було придумати текст. Над текстом працювала вся наша команда і менш ніж за 5 хвилин мозковий штурм видав коротку і геніальну фразу з… неоднозначним трактуванням. Заточений під цю фразу одразу додумався елемент в правій верхній частині малюнку. Робочий час закінчився і задоволена результатом наша команда пішла в парк пити пиво. Ми чудово розуміли, що з тією фразою нам “зарелізитись” не дадуть… На наступний день HR прийшов перевіряти трезультати творчих мук (хоча скоріше задоволення, бо я давно так не сміявся). Результат був прогнозований і зводився до: “ідея гарна, але фразу змінити”. Та справу було зроблено: плітки про нову заготовку агітки обговорювались і на кухні, і в курилці, а тому ще до релізу вона вже була відома 😀 Причому так як наша команда всі проміжні результати друкувала на принтері і розвішувала по стінах кімнати, то і до і після того, як по стінах розвісили цензурований варіант до нас час від часу заявлялись гості дивитись на перші версії 😀 Отаке. А до чого то все? Це мабуть перша подібного роду агітка, яку практично кожна людина в конторі знає і звертає увагу 😉
А нижче – картинка одного з проміжних результатів – того, що ми показували HR’у (одразу кажу откровення не чекати – воно там дуже і дуже примітивне).
А потім ми зробили хентайну версію спеціально для локального вжитку і повісили на стіні з поміткою “branch” 😀