Сьогодні JR скинув вельми цікавий лінк на LOR про черговий костиль в C++ (а саме туди намагаються через дупу шаблони прикрутити якусь подобу pattern matching). Але для мене більш цікавою виявилася не сама замітка, а лінк на відео Джона Кармака (хто не в курсі, то це своєрідна ікона для розробників комп’ютерниих ігор 🙂 – співзасновник id Software та головний розробник таких відомих штук як Wolfenstein, Doom та Quake). Там він розповідає про свій досвід освоєння функціонального програмування (на прикладі haskell), ліспу (на прикладі scheme) та свої висновки з того. Нижче саме відео кому цікаво (30 хв. з першого відео і ще хвилин 10 з наступного в плейлисті – він запуститься автоматично).
UPDATE: ще надибав цікаву лінку з минулого року, де Кармак розповідає про функціональний стиль написання в C++ (під ФП він розуміє здебільшого іммутабельність якщо що).